Telefon hívásadat feldolgozó és elemző rendszer
×

Új Taxawin verzió

Kiadtuk a Taxawin legújabb, 3.2-es verzióját, mely számos új funkciót tartalmaz.
A felhasználói igények alapján azt tapasztaljuk, hogy a telefonközpontok hívásnaplózási igénye egyre inkább eltolódik a bejövő forgalom figyelésének irányába. Ez jórészt a szolgáltatók által nyújtott alacsony percdíjjaknak köszönhető. Ennek fényében bővítettük a rendszer képességeit az alábbi funkciókkal:

Automatikus riportok bejövő hívásokról

• Napi, heti, havi gyakoriság
• Szűrés „fogadott” és/vagy „nem fogadott” hívásokra
• Szűrés fogadó mellékekre
• Többféle kimeneti formátum
• Email küldés

Lebeszélhető előfizetési díj számítás

• Kimenő hívásokról készült riportok esetén a mellékhez rendelt előfizetés díjából levonatható a hívásainak díja.

Bejövő hívások kezelését elemző statisztikai modul

• A CallBack modullal kezelt hívásokról többféle kimutatás kérhető.
• Lekezelt hívások, átvett hívások, visszahívott számok, stb...
• Átlagos tartás idő, visszahívási statisztika, átvett hívások, stb...
• Statisztika hívócsoportokra

Nagyvállalati integráció webes csatoló segítségével. (EMP-konnektor)

• Mellék vagy dolgozói paraméterek lekérdezése HTTP protokollon, audit listák.
• Többféle kimeneti formátum (XML, CSV vagy JSON)
• Mellék vagy dolgozói paraméterek módosítása
• Webes telefonkönyv integráció. Szabad szavas lekérdezések.